دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

اولین حرکات توت فرنگی کوچولو

1398/4/9 14:00
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام توت فرنگی نازم

این روزا خیلی نگران حالتم که خوبی ،رشد کردی، قلب کوچولوت در چه حاله

دیشب، خیلی فکرم مشغول شد. اخه موش اومد توی خونه و من خیلی هول کردم. بعدشم که بوی سم بود، حسابی نگران شدم.

الان نشسته بودم و مشغول درس ،که اولین حرکاتت رو مثل نبض توی پهلوی چپم حس کردم.

امیدوارم خوب باشی و بسلامتی بیای بغلمون.

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان توت فرنگیمامان توت فرنگی
9 تیر 98 16:35
منم‌مامان یه توت فرنگی ام🍓🍓🍓🍓
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون بهم سرزدین