دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

من و این روزا...

1398/4/7 19:29
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندک کوچولوی من.

خوبی؟خوشی؟جات راحته؟

من که سراسر استرس و اضطرابم.

نگران سلامتی شمام کوچولوی من.

دائم نگرانم که اتفاق بدی بیفته.

کوچولوی نازم

خودت دعاکن بسلامت بیای بغلمون.

خودت دعا کن...

من که نفسم گنهکاره...

پسندها (3)

نظرات (1)

atefehatefeh
7 تیر 98 20:18
انشالله که نی نی تون صحیح و سالم با عمر طولانی به دنیا بیاد نگران نباشید این حسا طبیعیه و همه این احساس نگرانی و افکار منفی رو دارن شاد باشیدو از بارداریتون لذت ببرین که هیچی اندازه استرس خطرناک نیست