دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

هفته های آخر

1398/9/21 17:49
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شریفه بانوی من.

حسابی وروجک شدی و دائما در حال ورزش کردنی.

آبجی جون و داداشی گاهی میشینن خیره میشن به تکون خوردنات و کلی ذوق میکنن.

داداشی برات سوره توحید میخونه و منتظر میمونه تکون بخوری.و البته چشم انتظارش نمیذاری

انتظار هفته های تولدت هم از انگشتای یک دست کمتر شده. اگر مثل آبجی جون 38 هفته به دنیا بیای، چهارهفته دیگه تو بغلمونی فدای قدمات بشم.

امیدوارم همین تاریخی که انتظار دارم به دنیا بیای تا موقع امتحانات پایان ترمم مشکل نداشته باشم.

خیلی بی صبرانه منتظرتیم مخصوصا آبجی جون و داداشی.

پسندها (7)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 آذر 98 18:53
ان شاءالله گل دختری سالم وسلامت به دنیا بیاد❤
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنونم با دعای دوستان خوبم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
21 آذر 98 20:35
انشالله زودتر خوشگل خانوم بدنیا بیاد💖
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
دعاکنین به موقع و با سلامتی
مامان فاطیمامان فاطی
21 آذر 98 20:58
ماشاالله ب این همت...با این وضعیت درسم میخونین👌از خودم ناامیدشدم🤭
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
من عادت دارم دوست من.همزمان با تولد فرزند اول شروع کردم، ان شاءالله با شش ماهه شده سومی تموم میکنم.
فاطمهفاطمه
22 آذر 98 9:33
ای جانم ان شاء الله سلامت به دنیا بیاد گل دختری.والا ما هم منتظریم بی صبرانه
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم. هفته های آخر خیلی دیر میگذره