دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

یک اتفاق که بخیر گذشت

1398/7/11 18:29
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه بهشتی من.

دیروز عصر، دراز کشیده بودم . داداشی هم بازی میکرد که یهویی پاشو گذاشت روی شکمم . یک درد خیلی شدید پیچید توی شکمم .

حسابی نگران حالت شدم.

چندتا خرما خوردم ببینم حرکاتت چطوره که شکر خدا تکون میخوردی.

با این حال امروز رفتم بهداشت که صدای قلبت رو چک کنن .

خداروشکر همه چی خوب بود.

ان شاءالله که همه تو راهی ها بسلامت بیان بغل ماماناشون.

پسندها (7)

نظرات (4)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
11 مهر 98 19:49
خدا رو شکر💟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
13 مهر 98 17:39
خدارو شکر بخیر گذشت
خیلی مراقب باشید
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
واقعا بخیر گذشت.ممنون، چشم بیشتر مراقبم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 مهر 98 16:05
شکر خدا
سارابانوسارابانو
19 مهر 98 13:51
خیلی مواظب باشین. خداروشکر چیزی نشد
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
چشم دوست عزیز.سعی میکنم
واقعا خدا رحم کرد.