دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

سوغاتی کربلا

1398/8/2 11:15
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی 27 هفته ای مامان.

خوبی خوشگلم؟

این مدت که ننوشتم، گرفتار بودم . باباجون رفتن کربلا و امسال من بخاطر شما و مدرسه آبجی جون نتونستیم همراه کاروان پیاده اربعین باشیم.

ازمایش سه مرحله ای رو انجام دادم و بجز یه کوچولو کم خونی، مشکل دیگه ای نداشتم.

یک ویروس جدید اومده که واقعا وحشتناکه . متاسفانه آبجی جون گرفتارش شد و یک هفته تمااااام افتاد توی خونه. داداشی و منم گرفتیم اما خیلی خفیف . بابا جون هم از کربلا با ویروس اومدن و من ده روزی هست که دارم مریض داری میکنم.

اما بریم سراغ چندتا عکس .

این خریدای جدید.

این لباس مشکی برای سال دیگه محرمت ان شاءالله

و از همه مهم ترررررررررر....

سوغاتی باباجون از کربلا برای دختر کوچولو

این عروسک نمدی قشنگ رو هم از موکب کربلا آوردن برات

اما مهم ترین سوغات بابایی برات ، یک اسم قشنگه که احتمالا همین رو برات بذاریم . البته اگر تا تولدت تغییر نکنه.

پارسال که رفتیم کربلا، بین راه پیاده روی رفتیم مزار بی بی شریفه زیارت. تو دلم گفتم یه دختر دیگه داشته باشم اسمشو بذارم شریفه.

بابایی پارسال نیومدن مزار بی بی . امسال رفتن و وقتی اومدن گفتن اسم شریفه هم قشنگه هااااا.

منم دوسش دارم. چون به دل دوتامون افتاده و به اسم آبجی جون هم میاد، احتمالا اسم قشنگت همین بشه.

خیلی دوست داریم پرتقال تامسون من

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان فاطیمامان فاطی
4 آبان 98 12:56
عزیزدلم🤗
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 آبان 98 1:34
مبارک باشه
زیارتشون قبول باشه
 
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنونم.
نازینازی
14 آبان 98 19:16
عزیزم دنبالتون کردم ممنون میشم دنبالم کنین🙏🙏
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
چشم.ممنونم