دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

سوراخ کردن گوشای شکوفه خانم

1398/12/16 19:33
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خانوم خانومای خودم

دیروز، میلاد امام جواد علیه السلام بود . منم که حدود سه هفته است تصمیم دارم گوشاتو سوراخ کنم و قسمت نشده، دیروز تصمیم گرفتم روز عید گوشای کوچولوتو سوراخ کنم.

بخاطر خاطره بدی که از سوراخ کردن گوشای آبجی جون با دستگاه داشتم، تصمیم جدی داشتم گوشای شما رو به روش قدیمی نخ و سوزن سوراخ کنم.

کلی پرس و جو کردم تا اینکه یه خانومی رو بهم معرفی کردن که کارشون همینه و گوشای خیلی از بچه های این جا که الان خودشون مامان شدن رو سوراخ کردن.

خلاصه بعد نماز مغرب با مامان امیرعلی و مامان بزرگش رفتیم .

اون خانوم هم با وسواس خاصی سوزن و نخ و دستاش و گوشای شما رو ضدعفونی کرد.

واقعا دل نداشتم نگاه کنم. گذاشتمت تو بغل خاله و منتظر شدم کارش تموم بشه.

اون خانم هم خیلی سریع گوشاتو سوراخ کردن.

الهی فدات شم دخترنازم که گریه ات در اومد.

اما امیدوارم مثل آبجی جون راضی باشی از اینکه توی بچگی گوشاتو سوراخ کردم.

ان شاالله به حق عید قشنگ دیروز، همیشه دلت خدایی باشه.

این عکس رو دیروز ازت گرفتم. یه شکوفه زردآلو داداشی از توی حیاط آورده بود برامون، منم سوژه عکاسیش کردم با شکوفه ناز خونه مون.

ان شاالله هفته آینده واست گوشواره میخریم و میندازم گوشت. گفتن تا چند روز باید همین نخ ها توی گوشت باشه.

عاقبت بخیر شی عزیزکم

پسندها (5)

نظرات (3)


16 اسفند 98 21:52
گل دختر ناز😘😘موفق باشی دخترناز😘
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون دوست عزیز
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
17 اسفند 98 12:56
به سلامتی خاله جون😍مبارک باشه دخملی😘😘
خاله جون مرافب خودتون باشین تو این روزا😍
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزدل
شمام خیلی مراقب خودت باش
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
18 اسفند 98 17:58
مبارکه عزیزم بسلامتی 
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون مامان بزرگ عزیزم