دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

زینت شکوفه خونه ما

1398/12/23 0:13
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خانوم طلای خودم.

صبح باباجون رفتن گناباد و برات گوشواره خریدن

خیلی جالبه که دقیقا همون مدلیه که من میخواستم برات پیدا کنم

مبارکت باشه عزیز دلم

چند تا هم عکس از این روزا برات میذارم

الهی فدای اون نگاهات بشم.

و یک عکس مقایسه ای

و اینم یکی دیگه

قربون دخترام و پسرم بشم که هر سه تا تون بهشتین

خداروشکر کولیکت کمتر شده.

به صداها واکنش نشون میدی و بهمون میخندی فدای خنده هات

گاهی به تلویزیون چشم میدوزی

همچنان قنداق موقع خواب رو دوست داری

خلاصه اینکه لحظه به لحظه شیرین تر و خواستنی تر میشی

ان شاالله همیشه تنت سالم باشه گل نازم

پسندها (6)

نظرات (5)


23 اسفند 98 1:44
خدا قوت مادر مهربان
مامان فاطمهمامان فاطمه
23 اسفند 98 8:20
مبارکه😘
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیز
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 اسفند 98 13:09
خدا حفظش کنه
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
همچنین شما رو
نرگسنرگس
23 اسفند 98 19:48
گوشواره ات مبارک خانوم خانوما
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون دوست من
❤️Maman juni❤️Maman juni
25 اسفند 98 4:19
خدا حفظش كنه براتون😍
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین