دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

پایان امتحانات

1399/5/8 0:45
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازنین خودم

بالاخره در تاریخ دوم مرداد۹۹ ، آخرین امتحانم رو دادم و بعد از سیزده ترم درس خوندن با اعمال شاااااااقه، فارغ‌التحصیل شدم .

البته پایان نامه خودش یه پروسه غم انگیزه.

خدارو شکر میکنم که بهم توان داد و یاریم کرد تونستم درسم رو به سرانجام برسونم.

و اما از شما بگم

ماشاءالله فهمیده شدی . میتونی بشینی. اطرافیان رو می‌شناسی. قهقهه میزنی . خوابت خیلی سبک تر شده .

خودتو حسابی شیرین می‌کنی.

ایام امتحاناتم که همیشه کنارت مینشستم درس میخوندم حسابی بهت خوش میگذشت.

غذا هم شکر خدا خوب میخوری . آبگوشت و سوپ رو خیلی دوست داری.

لواشک و برگه زرد آلو و کشک رو خیلی با اشتها میخوری.

و اما چندتا عکس

به به لواشک

،😋😋😋

تزیینات مامان روی پاهای طلاخانوم در حین درس خوندن

شکار صحنه آبجی جون

این عکس رو هم عفیفه بانو ازت گرفته و ویرایش کرده

اینم صبح که بیدار میشی با دستات بازی میکنی . فدا بشم انگار گنج پیدا کردی. هرچند دستای قشنگت از گنج با ارزش ترن.

اینم کشک خوردنت. به به،😋😋😋

با تعجب به من نگاه میکنی که درس میخوندم

اینجا هم من میخواستم امتحان بدم و کسی نبود شما رو نگه داره.

اینجا هم من در حال امتحان دادن بودم .

این عکسا رو هم با آبجی جون برات درست کردیم

الان که می‌نویسم، کنارم خوابیدی . منم کم کم بخوابم تا بیدار نشدی .

دوست دارم

پسندها (6)

نظرات (5)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 مرداد 99 12:29
فارغ التحصیلی تون مبارک
خدا گل دخترتون رو حفظ کنه براتون
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
تصمیم دارم ادامه بدم اگر خدا بخواد
نرگسنرگس
9 مرداد 99 19:00
چه عکسای قشنگی !!!!😍
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون دوست عزیز
مامان فاطمهمامان فاطمه
10 مرداد 99 13:46
فارغ التحصیلی مبارک دوستم...شریفه ی نازم هم ماشااالله بزرگ شده...عزیزم ببوسینش😘
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم . بعد از مرارت های فراوان بالاخره تموم شد
چشم لطف داری
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
10 مرداد 99 15:33
مبارکتون باشه😍
​​​​​​ماشالله گل دختر😍😍
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 مرداد 99 22:01
جيگر كي بودي تو؟؟؟😋
چه ني ني نازي ماشالا😍
بزنم به ميز كامپيوترم😂
فارغ التحصيلي مبارك😘
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون از ابراز محبتت عزیزم
بابت تبریکتم ممنون. ان شاالله نصیب همه بشه