دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

هفت ماهگی

1399/5/16 23:58
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دختر خودم

هفت ماهه شدنت مبارک نورچشمم

ابن روزا حسابی کنجکاو شدی و چند بار هم به شدت ضربه خوردی که خطر از بیخ گوشمون رد شد.

بدترینش همین پریروز بود.

بغلم بودی . گذاشتمت رو زمین . بالش گذاشتم پشت سرت که نیفتی . بلند شدم هنوز دو قدم نرفته بودم که صدای جییییییغت میخکوبم کرد.

برگشتم دیدم روی دستت ، یکطرفه افتادی و شانه ات پیچیده.

از ترس در رفتن کتفت ، داشتم دق میکردم.

بغلت کردم . هیچ جوره آروم نمیشدی . دستم به کتف و دستت می‌رسید، نفست بند میومد.

اول شونه هاتو لخت کردم دیدم شکل شانه ات تغییر نکرده

بعدش با روغن سیاهدانه چرب کردم که البته در همون حین هم جیغ میزدی . بعدشم کتفت رو محکم بستم ، خوابیدی.

بیدار که شدی دیدم اصلا واکنش نداری و راحت تکون میدی دستت رو ، خیالم راحت شد.

مورد دیگه هم اینکه میخوای پاشی . تا حالا دوبار پیشونیتو زدی به کمد و زمین ، کبود کردی.

در واقع دیگه قابل کنترل نیستی نفس خانوم.

و اما بعد ...

خیلی خیلی خنده رو و خوش اخلاق ، بشدت وابسته به من . داداشی و آبجی رو خیلی دوست داری و بیشتر اوقات بغل آبجی میخوابی .

به صداها خیلی خوب واکنش نشون میدی .

غذا دوست داری.

یادگرفتی آب رو با لیوان میخوری.

کلی هم خودتو برای همه عزیز میکنی.

بریم سراغ عکی ببینم چی داریم

سلفی خواهرانه

بس که خودتو ضرب میزنی گذاشتمت این جا

برای ابجی جون و دوستاش ، پیشاپیش یه جشن کوچیک غدیریه گرفتم ، که شما اصلا عکس گروهی نداری . اخه خوابت میومد و همش بغلم بودی.

اینم پذیرایی ساده جشنمون .

و کیک‌خیس مامان پز

امیدوارم سالهای سال زنده و سلامت باشی عزیزم دلم.

خیلی دوست دارم

پسندها (3)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 مرداد 99 14:27
خدا حفظش کنه براتون
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فاطمهمامان فاطمه
26 مرداد 99 6:30
ای جانم..الهی شکر ک بخیر گذشته..خدا حفظش کنه براتون😍
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
واقعا خدا بهمون رحم کرد