دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

غذا خوردن دخملی

1399/2/29 2:16
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خانوم طلای خودم

ماه مبارک هم داره تموم میشه

شب های قدر باهم رفتیم مسجد مراسم احیا

عالی بود

شماهم نصف مراسم میخوابیدی و نصف مراسم بیدار بودی

معمولا موقع قرآن به سر بیدار میشدی و من نصف مراسم بدون قرآن روی سر ، سر میکردم

این روزای کرونایی ، دارن میگذرن .

امیدوارم آهرین تجربه این چنینی مردم دنیا باشه

و اما اتفاق جدید، غذا خوردنت

امروز برات یه خورده آرد برنج با نبات درست کردم ببینم استقبال میکنی یانه ، شکر خدا چند تا قاشق کوچیک خوردی.

سویق هم برات سفارش دادم . خدا کنه زودتر برسه

و اما عکس

پا تپلوی خودم

شب نیمه رمضان و جشن میلاد

دختر طلا زیر گل محمدی

وقتی مامان عکس میشه

و در آخر

چند تا شکار صحنه

الهی قربون لبات بشم

امیدوارم عاقبتت بخیر بشه گلم

دوستت دارم

پسندها (8)

نظرات (2)

مامان فاطمهمامان فاطمه
29 اردیبهشت 99 4:32
خدای من لباشوووو🤗
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
اینجوری میکنه قلبم درد میاد
نرگسنرگس
31 اردیبهشت 99 14:19
عزیزم ... جشن گل غلتان مبارک 🌸
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون گلم