دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

نه ماهگی

1399/7/12 13:37
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دختر ناز خودم

نه ماهه شدی و این نه ماه مثل برق و باد گذشت

چهاردست و پا میری، دست به وسایل میگیری وامیستی ، علاقه زیادی به کاغذ و کتاب داری ، غذا هم شکر خدا خوب میخوری .

شدیدا به خودم وابسته ای .

جایی باشیم یا کسی خونه مون بیاد ، خیلی غریبی می‌کنی و بغل کسی نمیری و همش به خودم چسبیده ای .

خیلی خیلی کنجکاوی و هیچ چیزی از دستت در امان نیست .

و حالا شریفه بانو به روایت تصویر

اینم خوابیدن روی کتاب دفتر آبجی جون

هفته پیش رفتیم مشهد . این عکسا رو تو حرم گرفتیم.

و حالا بریم سراغ عکسای نه ماهگیت که اصلا همکاری نکردی😕

ان شاالله که همیشه سرت سلامت باشه گلم .

دوست داریم همگی مون 😍😍😘😘😘😘

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فاطمهمامان فاطمه
22 مهر 99 23:23
گل من ماهگردت مبارک...زیارت قبول...آخ ک دلم لک زده برا حرم امام رضا...
ب هوای حرمش میگذرد ایامم..التماس دعا دوست خوبم
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جون. ان شاالله بزودی نصیب همه دوستداران بشه