دونه عشقموندونه عشقمون، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
ابجی جونابجی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
داداش جونداداش جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات سومین فرشته مون

سلام.مامان سه تا فرشته ام.خاطرات سومین گل زندگیمونو اینجا مینویسم

چکاپ هفته21

1398/6/24 23:28
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی من

دیروز، رفتیم دکتر برای چکاپ.

ازمایش و سونو رو دیدن و گفتن همه چی رو براهه ، خداروشکر.صدای قلب کوچولوتم شنیدم.

برای چهار هفته دیگه هم آزمایش نوشتن برامون.

دیگه تکون خوردنات محسوس شده. دیروز که بابایی زحمت کشیدن برامون بستنی قدیر قادر خریدن، بعد خوردنش کلی توی دلم وول خوردی.

فدای اون دست و پا زدنت عزیز دلم.

ان شاءالله که 19 هفته باقیمونده بسلامتی بگذره.

راستی، دیروز انتخاب واحد کردم. امیدوارم جوری بدنیا بیای که تا یازدهم بهمن که قراره بریم مشهد امتحان بدیم، هر دوتامون حالمون روبراه شده باشه.

به امید اینکه بیست دی بدنیا بیای، این ترم مرخصی نگرفتم خوشگل خانم. رو سفیدم کنی این ترم

دوست داریم

پسندها (4)

نظرات (3)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 شهریور 98 8:07
انشالله بسلامتی و راحتی فارغ بشی

قدمش پر از خیر و برکت باشه واستون
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
ممنونم دوست همیشه همراه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 شهریور 98 8:08
مطالبتونو دنبال میکنم،خوشحال میشم وبللگمونو دنبال کنید.🌹🌹
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
دنبالتون میکنم،با اون یکی وبم
مامانمامان
28 شهریور 98 10:08
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی.
خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید
مامان فرشته کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم
با وبلاگ دیگه ام دنبال کننده تون هستم
ممنون که بازم بهمون سرزدین